poniedziałek, 13 lipca 2015

discovered the sun


{koszulka - Zara; spodnie - Reserved; torebka -Sinsay; trampki - Converse}

 Brak wymówek - to tyle, jeśli chodzi o moją nieobecność na blogu. Miliony zdań do przekazania, a w głowie pustka. Pierwsze, najważniejsze - los. Niepowodzenia czy tylko nieodpowiedni kierunek do zwalczenia. Dać się ponieść chwili, jako nowe motto życiowe. Niedokończone zdania, niemałe pomyłki, ale i wyciągnięta ręka. Przyznam, że obrót spraw to jedyne określenie, jakiego w ostatnim czasie używam. Może siła przyjaźni też czasem wkroczy. 



Ciężko rozpocząć pisanie, jak i trudno pokonać własne opory czy przekonania. Czasem jednak warto poznać szczęście, jakie to za sobą niesie. Mój 'śmieszny' blog wraca z nagromadzeniem pomysłów i oczywiście w roli głównej, jak zwykle moja osoba, tym razem jednak z dodatkiem pasującej, letniej czerwieni. Szykuję się wiele przechwałek, niekończących się opowieści o słońcu i uśmiechu. Warto jednak ćwiczyć w sobie wytrwałość, więc zostawiam was ze zdjęciami gdzie każdy krok budował narastającą radość słońcem, a sama uciekam na orzeźwienie wakacyjnym deszczem :)










11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, masz bardzo ładne włosy :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam twojego bloga dzięki temu, że zostawiłaś u mnie miły komentarz za co niezmiernie dziękuję.
    Bardzo, bardzo dobry tekst. Doskonałe jest to że dzielisz się z czytelnikiem swoimi przemyśleniami.
    Zdjęcia śliczne, najpewniej dzięki Twojej obecności na nich.
    Z przyjemnością zostawiam obserwację i jeszcze nie raz tutaj wrócę. :)
    TANGLE FANGLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :) Miło tu u Ciebie :) Pozdrówki! :))) | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Koszulka ma swietny napis *.*
    http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę. gdy mam mnóstwo do "przekazania, a w głowie pustkę".
    Świetne zdjęcia. Masz bardzo ładne włosy, mogę zazdrościć ;)
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka pustka w głowie jest niestety najgorsza... Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie. Czytałam komentarze z góry i wiele mówi o tym, że masz bardzo ładne włosy. Ja muszę dorzucić swoje trzy grosze i choć przyznam, że masz ładny kolor włosów i idealną jak dla mnie długość, to wydaje mi się po tych zdjęciach, że Twoje końcówki są zniszczone... Jeśli to tylko wrażenie-wybacz. A tymczasem pozdrawiam i życzę miłego napawania się latem.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej głowie też jest pusta, dużo bym chciała ale nic nie umiem zrobić. Brak chęci. motywacji. To jest chyba najgorsze. Świetna koszulka!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e amei este post
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!!!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze jest to, że jednak wróciłaś do blogowania :) Bardzo ładne zdjęcia! Pamiętaj, że choćby nie wiem co się działo - nigdy nie odpuszczaj sobie rzeczy, które Cię uszczęśliwiają. Życzę Ci wytrwałości i powodzenia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. każdemu się przyda przerwa:)
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń