sobota, 21 lutego 2015

easy come, easy go


{sweter - Zara; spodnie - Pull&Bear; trampki - Converse}

Jeszcze raz odwracam głowę i łapię się na tym, jak kolejny raz powracam i powracam. Wyspa, z której już dawno odpłynęły wszystkie statki i tylko ja siedzę na brzegu wciąż oczekując. Nieustannie zmieniające się kilometry na liczniku, a samochód od zawsze ten sam. Bez wątpienia istnieje coś czego za wszelką cenę pragnę. Wystarczy wyciągnąć rękę i chwycić, tylko co jeśli ktoś nie chce zostać złapanym? Tysięczny raz obrazy przemijają przed oczami, setny kubek paruje w rękach, niezliczoną ilość razy tworzyłam już w głowie ten scenariusz. Niewłaściwy krok i jeden nie wystarczy by go cofnąć. Ciężko jest przyznać się nawet samej przed sobą do czegoś z czym nigdy nie miało się do czynienia.



Przemijanie to nieodłączony element. Z łatwością przyzwyczaić się do obecności. Trzymając się wyjątkowych, niczym promienie słońca za oknem jednak można przezwyciężyć samego siebie. Nieustająca czerń oświetlona niezwykłością, jaką niesie ze sobą wiosna to dzisiejsza prostota, ale czasem warto trzymać się tego co pewne i nie martwić się o resztę.













Jak wam się podoba stylizacja?
U Was także czuć zbliżającą się wiosnę?
Macie swoje promienie słoneczne, które rozświetlą, nawet najbardziej pochmurny dzień?

10 komentarzy:

  1. śliczne converse, pierwszy raz takie widze i jestem pod wrażeniem ! ♥

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) świetne zdjęcia :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo fajna :) Ja zauważam wiosnę, tak cieplutko jest.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja.
    Świetne conversy! *.*

    Obserwuję :3
    juli-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja świetna :) u mnie ta szarość nie przypomina wiosny a nawet zimy :(

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Tytuł posta od razu już mi się skojarzył z piosenką Bruno Marsa "Grenade" więc jeśli lubisz Bruna, to ja Cię doslownie uwielbiam, haha :*
    Co do stylizacji to bardzo ładna, kobieca połączona z wygodą :)
    Obserwuje :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, jestes śliczna:(

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie komponuje się sweter z tą kurtką! :)

    _____________________
    antlerhash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń